Saulės energijos bendrovė „Saulės grąža“ artėjant Kalėdoms pradėjo viešinimo kampaniją „Kuršėnai – vyniotinio ir saulės energijos sostinė“. Kampanijos metu išsiųsta 350 dovanų „Ignitis saulės parkai“ platformoje įsigijusiems elektrinę saulės parke Kuršėnuose, o socialiniuose tinkluose pradėta reklaminė kampanija kartu su tinklaraščio „Sezoninė virtuvė“ autore Renata Ničajiene.
„Mintis susieti saulės elektrinę ir Kuršėnų vyniotinį kilo dar statant saulės parką Kuršėnuose. Su kolegomis, partneriais juokavome, kad nuo šiol Kuršėnai ne tik vyniotinio, bet ir saulės energijos sostinė. Atrodė, kad viešajai komunikacijai gal kiek per drąsi saulės energetikos ir konditerinio gaminio sąsają, bet mes mėgstame drąsesnius sprendimus. Žmonės gerai žino Kuršėnus dėl jau 45 metus skaičiuojančio Kuršėnų vyniotinio, tačiau nuo šiol miestas garsus ir dėl saulės elektrinių parko“, – pasakoja Deiminta Noreikienė, „Saulės grąžos“ marketingo vadovė.
Viešinimo kampanijos metu klientams, įsigijusiems elektrinę saulės parke bendrovė, be kitų kalėdinių atributų, išsiuntė ir 350 sveikinimų-Kuršėnų vyniotinio receptų. „Vyniotinis – gerai lietuviams pažįstamas desertas. Tačiau receptas, kurį siuntėme, kitoks – pridėtas naujas ingredientas – saulės energija. Ją įsigijusieji saulės parko dalį jau turi, todėl pasirūpinus kitais ingredientais ir sekant receptą, gaminti bus visai paprasta. Tai – naujas būdas pasigaminti nostalgišką desertą“, – pasakoja bendrovės marketingo vadovė.